Təlqinlər
Insan
doğulan andan etibarən göz açdığı dünyanı qavramağa cəhd edir.Yəni özündə düşüncə
qəlibini formalaşdırır.İstər bunu ətrafdakıların
təlqini ilə,istərsədə öz təcrübələrinə əsaslanaraq bütün obyektlər,mücərrəd
anlayışlar haqqında ümumi fikrə, dəyərə
sahib olur.Əvvəlcədən tanımadığımız obyektlər bizim üçün neytral mövqedə olur. Valideynlərimiz,müəllimlərimiz
vasitəsiylə yaşadığımız coğrafiyanın mental və mədəni mühitinə uyğun olaraq dünya ilə ilkin tanışlığımız yaranır.məs;
bir azərbaycanlı uşaq inəyə süd verən, əti yeyilən bir canlı kimi,bir
hindistanlı uşaq isə müqəddəs varlıq kimi yanaşır. Eyni zamanda bizim dünyanı kəşf
edərkən öz şəxsi təcrübələrimizə əsaslanaraq öyrəndiklərimiz də var. Məs; ilk dəfə
evlərində siçan görən uşaq, (beyin təmamilə neytraldır) onun təhlükəli olduğunu
anlamadan ona toxunur,oynayır və onun evcil olduğu qənaətinə gəlir. Və ya təmamilə
əksi olur, siçan uşağı dişləyir və uşaq siçandan uzaq durmaq fikrinə qapılır və yaxud da sadəcə
mickey mouse cizgi filminə baxıb onun sevimli,şirin əyləncə qəhrəmanı olduğunu
mənimsəyir. Bu mənimsədiyi fikirləri ömür boyu özü ilə daşıyır,nə vaxtsa hardasa
siçan və ya inək görəndə beynində qəbul etdiyi dəyərlər əsasında ondan fayda
görəcək və ya qorxacaq.Bu vəziyyətə uyğun bir atalar sözü də var: uşağın ilan
boğan vaxtıdır. Halbuki ilanı təhlükə mənbəyi kimi qəbul etmiş olsa yaxınına da
getməz. Beləliklə də həyatımızın qalan ,həm də böyük hissəsini dünya ilə ilkin
tanışlığımız müəyyən edir.İndi isə təsəvvür edin ki, hər cür ünsiyyət və sosial
münasibətlərin təməlini biz necə və hansı formada qurmuş oluruq. Bizə olunan təlqinlər
hər zamanmı bizə fayda verə bilir ?uşaqlarınızı da təlqin etmədiyinizə inanırsınızmı?
İnsanın
dünyaya göz açdığı ilk yeddi il bütün hətanının
80-90% -ni müəyyən edir. Uşağın beyni ağ
kağız kimidir,nə yazsan qəbul edəcək fikri hamımıza tanışdır.Bu yeddi il ərzində
insan yuxu ilə reallıq arasında gedib-gəlir. Yeni doğulan körpənin bio-frekansı
delta(0,1-4 hz)olur ,böyüdükcə isə theta (4-7hz) dalğasına keçir. Delta ən dərin
yuxu frekansıdır,ancaq körpələrdə müşahidə olunur.Buna görə də yeni doğulmuş
körpələr çox yatır və dünyanı yuxuda ikən öyrənir. Theta frekansı isə beynin
hipnoza hazır olduğu frekansdır.Böyüklər bu frekansda yuxuda ikən olurlar.Səkkiz
yaşına qədər uşaqlar isə günlərini bu frekansda keçirir.Hipnoz vəziyyətində ikən
ətrafındakıların söhbətləri belə usağın şüur altına yazılır, televizorda və telefonda gördüklərinə
baxıb hipnoz olur,yaşadığı cəmiyyətə,ətrafına uyğunlaşır.Hipnoz vəziyyətində
şüursuz şəkildə qəbul edir bütün gördüklərini.Buna görə də uşaqlar tez öyrənir,xəyal
gücü geniş olur.
Bəs
insan beynini necə yenidən proqamlaşdıra bilər? Uşaqlığımıza qayıda bilmərik,düzdür,ancaq
həmin bio-frekansa keçməklə istədiyimiz təlqinləri beynimizə verə bilərik. Üstəlik
bunu qeyri-ixtiyari şəkildə hər gün edirik.Axşamlar yatarkən və səhər oyanarkən
beynimiz alfa frekansında olur.Yəni beynimiz yeni informasiyaları almaq üçün ən
uyğun vəziyyətində olur.Bu vaxtlarda nəinki təlqin etmek olar,hətta yeni dil
öyrənmək üçün də ən ideal vaxtdır.Amma beynimiz kiçik bir şərt daxilində bu
qanuna tabe olur. 21 gün qaydası ilə,yəni
təkrar təkrar təkrar ... etməklə.Beynimizdəki neyronlar minimum 21 gün ərzində bu təlqinləri alışqanlığa çevirə bilir.Bəzən isə 40 gün kimi qeyd olunur bu.
Beynimizin bu xüsusiyyətini öyrəndikdə məni başqa bir fikir daha təəccübləndirdi.Quranı oxuyarkən daha əvvəllər rast gəldiyim Bəqərə surəsinin (31-ci ayə) “ ALLAH
Adəmə bütün əşyaların adlarını öyrətdi (yəni
)sonra mələklərə göstərib dedi :doğru danışanlardansınızsa bunların adlarını mənə
deyin! “ayəsində vurğulanan fikir ilk oxuyarkən mənə adi fikir kimi görünmüşdü.indi isə düşünürəm ki, uşaqların inkişafında ən vacib amil ,onlara dünyanı məqsədyönlü şəkildə izzah etməkdir.Bu onların gələcək həyatlarında gərəkləri olacaq.
Yorumlar
Yorum Gönder